ارزیابی رایگان شرایط اقامت دائم استرالیا، کانادا، نیوزلند


 

ارزیابی رایگان شرایط اقامت دائم استرالیا، کانادا، نیوزلند

Australia, Canada, New Zealand

4 پاسخ به “ارزیابی رایگان شرایط اقامت دائم استرالیا، کانادا، نیوزلند

  1. با سلام رشته تحصيلي اينجانب مهندسي صنايع-ايمني صنعتي بوده و تخصص من هم در رابطه با HSE (health,safety& environment) در صنايع نفت و گاز مي باشد. حدود 8 سال سابقه كار دارم.متولد سال 1355 داراي همسر با تحصيلات ليسانس ادبيات انگليس و يك دختر زير يكسال

  2. من یک خانم ایرانی که همسرم افغانی وطالب شورشی میباشد با فرزندانم به شرایط بسیار سختی زندگی میکنیم ونه در اینجا امنیت جانی داریم ونه در ایران چه گونه میتوانی که در کانادا ویا استرالیا به طور رایگان برویم واقامت دائم بگیریم

  3. باسلام/من در شركت هواپيمايي كار ميكنم.در قسمت برنامه ريزي كرو. ليسانس مديريت بازرگاني و فوق ليساني مديريت اجرايي دارم.2 فرزند دارم.17 و 9 ساله.همسرم سرپرست كترينگ هواپيمايي است.هر دو 19 سال سابقه داريم.چطور ميتوان اقامت دريافت كرد؟

  4. بازتاب: ارزیابی رایگان اقامت کانادا، استرالیا، نیوزلند « NSKH·

بیان دیدگاه