جزوه آموزشی مهندسی جوش بین المللی


جزوه ای که در زیر معرفی می شود به مهندسین و دانشجویان بازرسی فنی و بازرسان جوش توصیه می شود .

جزوه درسی و آموزشی (تئوری و عملی) مهندسی جوش بین المللی (IWE) شامل 1805 صفحه، چاپ سال 2004 ، به زبان انگلیسی،فرمت PDF با کیفیت بالا و رنگی،حجم 90 مگابایت

این جزوه طبق رهنمودهای DVS-EWF-IIW 1172/1173,IAB-002-2000/EWF-409 و

IAB-003-2000/EWF-410 از موسسه بین المللی جوشکاری (IIW) و اتحادیه جوشکاری، اتصال و برشکاری اروپا (EWF) تهیه شده است.

این جزوه شامل 3 قسمت میباشد:

قسمت اول:

  • روشهای جوشکاری و تجهیزات آن ( در این بخش به معرفی و آشنایی با تکنولوژی جوشکاری و انواع روشهای آن پرداخته شده است.)
  • مواد و رفتارهای آن هنگام جوشکاری (در این بخش جوشکاری فولاد از لحاظ متالورژیکی بررسی شده است و در مورد خواص انواع مختلف فولاد و دیاگرامهای فازی بحث می شود.)
  • ساخت و طراحی ( در این قسمت به بررسی اصول طراحی سازه های جوشکاری شده و اصول استحکام مواد و همچنین طراحی درزها و اتصالات پرداخت می شود.)

قسمت دوم:

  • آموزش عملی

قسمت سوم:

  • روشهای جوشکاری و تجهیزات آن ( در اینجا در مورد انواع پروسه های جوشکاری از جمله TIG,MIG/MAG,MMA,SAW بحث شده است.)
  • مواد و رفتارهای آن هنگام جوشکاری( بررسی پدیده ترک در فولادها و جوشکاری انواع آلیاژهای مس و آلومینیوم و نیکل و …)
  • ساخت و طراحی (بررسی سازه های جوشکاری شده در برابر انواع بارهای استاتیکی و دینامیکی و …)
  • مهندسی تولید (آشنایی با کنترل کیفیت جوش،تستهای غیر مخرب و …)

 

با عرض پوزش به علت نبود فایل سورس جزوه دیگری رو جایگزین کردم.

Welding Technology


9 پاسخ به “جزوه آموزشی مهندسی جوش بین المللی

  1. برای دانلود جزوه مهندسی جوش لینکی در سایت نامبرده مشاهده نکردم. میتوانید یک نسخه از این جزوه را برای من ارسال کنید.(از طریق پست) هزینه تهیه و ارسال آن را برایتان چگونه بفرستم.

  2. متاسفانه لینک مشاهده نمیشود.راهنمایی بفرمایید

    با عرض پوزش ، چون من ايران نيستم و دسترسي به سيستم سابق خودم ندارم نميتونم لينك جديد بزارم….
    اما سعي خودم رو ميكنم تا از يكي از دوستان بگيرم و آپلود كنم. بزودي و تا قبل سال ميلادي جديد

  3. دستت درد نکنه اگه می تونی در چند قسمت کوچکتر آپولود کن تا با این سرعت اینترنت ایران بشه دانلودش کرد و همچنین من به متن pdf کتاب متالوژی بازرسی جوش aws نیاز مبرم دارم اگه داشتی لینکشو تو سایت قرار بده با تشکر

  4. در قسمت لينك دانلود گزينه اي براي دانلود كردن فايل وجود ندارد . لطفاً راهنمايي و يا اصلاح كنيد. در صورت امكان پست جزوات لطفاً شرايط پرداخت هزينه را بيان كنيد . متشكرم

  5. سلام
    من هیچ لینکی برای دانلود نتونستم پیدا کنم از شما خواهشمندم که در صورت امکان برای من این جزوه را ایمیل کنید با تشکر

  6. سلام
    من هیچ لینکی برای دانلود نتونستم پیدا کنم از شما خواهشمندم که در صورت امکان برای من این جزوه را ایمیل کنید با تشکر

    پاسخ

پاسخی بگذارید

